gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Snart smäller det

Kategori:

Stressade upp i morse.. Kom på att soptunnan inte var utställd... 
Alltså klarar inte stress..inte minsta lilla.. 
Tog mitt kaffe...nej ingen ny planet... 
Satte degar för att lugna mig.. 
Frulle.. 
Skön promenad i solen..🔆

Var och pratade angående tvättmaskin.. 
Här hemma gjorde jag ett framåtböj.. Vid tvättmaskinen.. Det skulle jag inte ha gjort.. 
Ryggjäveln är helt kass..går ner i fötterna.. Skit säger jag..känner att snart smäller det..hatar min rygg 😢
Har gjort som jag ska och nu isar jag..puh kan ju knappt andas.. 

Måste ta mig nåt att äta..om benen går fram med mig.. / Gizze 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: