gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Solsken idag

Kategori: Allmänt

Kan fortfarande inte blogga från mobilen...
Så får lägga in bilder i datorn och krångla...
 
Igår fick jag nåt ryck och gjorde pannkakssmet, risgrynsgröt, svartvinbärssaftsås, kokade sylt..peppade och satt en liten deg, så vi får surdegspizza ikväll..
 
Tvingade jag mig till en promenad igen..
Var till kuratorn...
 
Fikade själv vid brasan..
 
Hängde vid tv:n...
 
Nu fått mitt morgonkaffe, frukost blev som gårdagens kvällsmat Risgrynsgröt med Saftsås & lite sylt...Hemlagat är godast! 
 
Ska ta en dusch och försöka få mig en liten promenad..Idag ska Kuijpers pina mig igen- förhoppningsvis blir jag bra nu...Puh
 
Tvättmaskinsreparatörn lyser med sin frånvaro...Elfte dagen utan tvättmaskin / Gizze
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: