gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Våffelmys och Surdegspizza

Kategori: Allmänt

Blev en promenad innan jag var till Kuijpers....Aj, men han vet vad han gör, nu är jag iaf bättre! 
Bäckenet är som det ska!  Kotorna som de ska, bara Diskarna som inte är bra, bara att hoppas att det håller...
 
Det blev Våffelmys här idag..så härligt att träffa de bästa! Fick så fina Tulpaner , bortskämd är vad jag blir ;)
När de gick så gick jag med dem en sväng...
 
Ikväll Surdegspizza.....Så himla gott!!!
Yummie!   Nu blir det sängen! / Gizze
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: