gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

❄ kallt ❄

Kategori:

Sonen fick fram bilen och start på den så vi tog en tur så den blev varm..
Lunch blev Smörstekt Lax Romsås & Västerbottenpaj! 
Fått mig en promenad i solen!  ❄ Iskallt ❄
Nu blir det soffläge en stund innan nästa tvätt ska hängas.. / Gizze 

Kommentarer

  • Carin säger:

    Så fint med snö och sol! Här är oxå kallt....ingen sol....ingen snö....men LAX har jag, blir laxpaket till middag/ Ha en bra Lördag Gizze//Carin

    Svar: laxpaket är gott 😋 ha en fin kväll ni :) Önskar Gizze
    gizzez.blogg.se

    2016-01-16 | 15:03:16

Kommentera inlägget här: