gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

måndag och moddigt

Kategori:

Kaffe 
Degfix 
Handlade 
Lunchade Fläskpannkaka med sonen som får vara hemma en vecka till... 
Var hos min goa kurator 
Fick några timmar med guldkornen.. Och fika med mamman :)
Kört över stan i moddigt väglag.. Så dåligt skött..
I morgon måste jag få mig en promenad,  ryggen tog allt stryk av snöskottning.. 

Stjärnor och stakar är borttagna.. 
Dammsugaren fått gå ett varv.. 

Haft besök av tre rådjur sen igår.. 
Tv soffan som gäller / Gizze 

Kommentarer

  • Madde säger:

    Ja man kan ju inte ge kommunen nått topp betyg för snöröjningen direkt.. :( Inte kul att köra i detta moddiga väglag..
    Hoppas att sonen är lite bättre :) och att din rygg känns bättre.

    Gött med fläskpannkaka!

    mm ska bli spännande att få smaka ditt chilli bröd :)

    Ha en fortsatt trevlig kväll!!
    Stora Kramen från Madde

    Svar: enig - det måste ju gå att ploga bättre?! hoppas din första dag varit bra! du ser när det kommer upp då bara skriv på messenger så jag är hemma! sonen är bättre och jag vilar ryggen :)Ha en fin kväll! kram kram
    gizzez.blogg.se

    2016-01-11 | 19:20:06
    Bloggadress: http://madeleine66.blogg123.se/

Kommentera inlägget här: