gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

nej se det snöar...

Kategori:

Trött..men uppe tidigt.. Blir verkligen inte mycket sömn.. Hostande stackars sonen... 
Nu får det allt bli bättre tycker jag!!! 

Tog mig kaffe..
Gräddade långjästa Surdegsbröd!  45 timmars jäsning i kyl.. 
Satt nya degar..och gjort några....ja nåt annat...

En drink idag på avokado hallon apelsin och citron! 
Nu kaffe och formbröd 💪 gott 

Ska fixa klart med mina degar och... 
Sen får det bli en promenad! 
Hoppas verkligen grannen kommer med traktorn 🚜 
Fin fredag på er! /Gizze 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: