gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

snö ❄ snö ❄ snö

Kategori:

Uppe tidigt och gräddade Surdegsbröd 
Tog mig kaffe före såklart :)
Drink: rödbeta, morot, hallon blodgrape apelsin och citron 

Kaffe och lussekatter.. 
Promenad.. 
Skottat snö... Hela vägen ut.. Och grannens -han var ju snäll och tog mitt sist!
--- Sen kom grannen med traktorn 🚜.. Suck 
Lunch blev Grönsakssoppa! 

Var hos de bästa på fika! 
Ikväll Kakao och nybakt Formbröd a la gizze.. Så gott att jag tryckte i mig tre skivor :)
Nu bara soffläge / Gizze 

Kommentarer

  • Madde säger:

    Hoppas att du är bättre i ryggen ikväll :)
    jag fick avrunda dagen med en citadon för skitnacken.. men men.
    Du bakade nått bröd med chili, har du något sådant kvar?
    är verkligen sotis på dig ja.. skulle med vilja ha en öppenspis.. :)

    Stor kramis på dig vännen :)
    Det var trevligt att ses :) Handlade tyvärr alldeles för mycket på rean...hihi
    kram kram


    Svar: klart bättre i ryggen, peppar peppar.. usch då stackarn.
    kanske för att du handlade så mycket hihi 😀 avis för jag hittar inte nåt i nån butik..jag kan säga till när jag bakar Chilisurdegsbröd, de har inte fått in nån Chili på Lidl denna vecka och den är kanon..men jag säger finns det så kanske det blir på tisdag eller nästa freda... ja spisen värmer underbart.. och sockorna kram
    gizzez.blogg.se

    2016-01-07 | 21:43:31
    Bloggadress: http://madeleine66.blogg123.se/

Kommentera inlägget här: