gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

tog en tur

Kategori:

Utomläns 
..och där levererar de minsann 👌
Först tog jag en ensamfika.. 
En promenad i solen... 
Sen shoppade jag! 
Skor!!!
Två tunna tröjor.. 
En tjock tröja.. 
Tights.. 
Leggings.. 
Strumpor och raggsockor.. 

Hem och lunchade pizza 🍕 från igår.. 👌

Tog en timmes promenad i solsken 🔆 🔆 🔆 

Sonen hjälpte mig att byta en lampa 💡 till bilen och så kollade vi så allt ljus funkar nu...
Beställde tid för besiktning haha..vet ju att den inte går igenom.. Bara att se hur mycket som måste fixas.. 
Kanske kunde slänga lite vatten på den innan...eller det kanske räcker med regn för att få den blank och fin 😂😂😂

Nej nu ska jag ta lite kvällsmat..hängt i soffan  en timme / Gizze 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: