gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Trettondagsafton

Kategori:

Är visst helg igen...så trevlig helg på er! 
Här blir lugnt..
Brasan tänd, tv och dator, lite korsord.. 
Sonen hostar guu va ja lider med honom :(

Varit på gofika och mys hos de bästa.. 
Fick mig en promenad -svinkallt. 
Köpte mig en mössa.. Jag som hatar mig själv i mössa... Men gammal som man är så går skönt före snyggt :D 
Lunch idag blev Pytt a la gizze / Gizze 

Kommentarer

  • Madde säger:

    Trevlig Helg på dig med vännen!

    Det där såg riktigt mumsigt ut :)
    Härlig stil lill killen har :)

    Vilken härlig bild du tagit :)
    Ha en mysig kväll framför brasan !
    stor kramis på dig!

    Svar: Tack Madde ha en härlig kväll ni! Synd vi gick om varann, kikade efter er inne på Erikshjälpen :) Kram kram
    gizzez.blogg.se

    2016-01-05 | 18:30:22
    Bloggadress: http://madeleine66.blogg123.se/

Kommentera inlägget här: