gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Brödmanifest 👊

Kategori:

Idsg tvingade jag mig ut på en 2 km promenad.. Första promenaden på en vecka.. Jag som är van att gå mellan 3-6 km vintertid och en mil per dag i vår och sommartid.. Fick luft kändes skönt..

Handlade lite...sonen fick bära in allt..
Lunch blev Kalvfärsköttbullar 👌 

Slut i rygg och höfter.. Varit "full" helt eftermiddagen.. Nej det är inte kul...
Kroppen som säger ifrån.. Men jag har svårt att vila..

Nu har jag hamnat i soffan.. Här ska jag sitta - jo jag reser mig i varje paus..

Idag Farmen & Parneviks! - Får ej missas Schulman familjen är med - deras dotter är bedrövlig enligt mig..totalt ouppfostrad - av det som de visar på instagram - men de vill ju ge sin dotter en framtid som kändis...hmm 💭 blir spännande att se om man orkar kolla...

/Gizze 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: