gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Stekt Torsk & Morots Mos!

Kategori: Allmänt

Stekte Torsk idag!

Först doppad i grahamsmjöl, salt & peppar
Uppvispat  Ägg
därefter ströbröd med citronpeppar,pepparmix & Troccomare Örtsalt

Stekt i Milda!

Mos- på Potatis & Morot- med mjölk, smör, salt & peppar



tog bara lite av salladen som var kvar från igår till...


Haen härlig söndag! /Gizze

Kommentarer

  • walla säger:

    Visst blir man glad. Satt och log ensam i mörkret länge :))



    Nu drar jag till jobbet! Måndagskramen till dig från mig

    2009-11-16 | 09:28:13
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: