gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

nu var jag hungrig....

Kategori: Allmänt

Stekte Lax ikväll! Bara med flingsalt & svartpeppar fr kvarnen...till detta kokt Bulgur- som jag hade Thai sweet chili sås i när det var klart! Blandade Bulgurn med Sallad, hade vitlöks creme fraiche till!

Mycket Gott!!!

Ha en fin Måndagskväll:) /Gizze

Kommentarer

  • Emelie säger:

    nej det gör jag inte förvisso :) men om jag finge skulle jag komma vaaaaarje dag för så gott ser det ut! allt är bra med mig :) hoppas samma med dig? kraaam

    2009-10-06 | 00:41:03
    Bloggadress: http://labelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här: