gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

1 månad har redan gått....

Kategori: Allmänt

Kom på nu, att det är precis 1 månad idag sen jag gjorde mitt första inlägg i bloggen!

Hoppas Ni som kollar , gillar det Ni ser & provar er fram i Mat- Djungeln!

Besökare är mellan som minst 3 personer- upp till 19 som mest per dag- det är jag nöjd med:)

Men Ni får gärna tipsa andra & kommentera gärna , eller fråga om ungefärliga mängder om ni undrar, gör ju så sällan mat på Recept...

Tycker ialla fall att det här är Kul! Jag fortsätter....
...för äta bör man :)

Kramar / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: