gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Fredag kväll.....

Kategori: Allmänt

Så var det fredag igen!

Har jobbat och inte hunnit med annat än mackor till lunch...

Så ikväll har jag ätit- Mycket och Gott!!!

Gjorde Kycklingfilè med Provencalska kryddor, vitlök & flingsalt

Potatis Gratäng; Som idag fick koka först! Grädde CremeFraiche & Vatten

Havsörtsalt, Svartpeppar & Pepparmix

Sallad till detta- Sonen med kompis åt rejält!

Det är ju Alla Hjärtans Dag på Söndag och min mor vill bjuda på Mat ute, men betala 295:-/pers för mat man inte tycker ger ett "Mmmmmmm" är ingen idè utan här antar jag det blir hemlagat-men vi får se....


Oj va mätt ja är ;)) Nu blir det soffan & tv:n med lite gott vin! / Gizze

Kommentarer

  • yasmine modell fru och mamma säger:

    oki skoj ja vi bor ju både där och i sthlm.

    göra i helgen? kram

    2010-02-12 | 20:29:41
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/
  • yasmine modell fru och mamma säger:

    låter mysigt det.

    jag är i sthlm själv just nu med bebben och besöker lite folk.

    han jobbar och kunde inte följa med men nu är han på nån rally grej så då åkte jag själv.

    Får fira alla hjärtans dag senare tyvärr, men överaskning och present har jag fixat. + att han snart fyller år och vi har 3 årig förlovningsdag om inte så länge så blir mkt överaskningar hihi.

    ha en fin kväll du med kram

    2010-02-12 | 21:13:33
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/
  • yasmine modell fru och mamma säger:

    ja du har så rätt så.

    Vi firar varje dag i över tre års tid har vi ätit frukost varenda dag på sängen.

    Man ska ta vara på allt de mysiga, de är då man är lycklig i sitt förhållande.

    Kärleken ska ju vårdas varje dag och inte en gång per år.

    Men jag tycker allt man ska passa på att fira lite extra.

    Din mat på bilden såg väldans god ut.

    Jag älskar ju att laga mat.

    kram

    2010-02-12 | 22:14:34
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här: