gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Längtan efter helg, och längtan efter värme...

Kategori: Allmänt

Längtar efter helgen, är sliten...
...och efter vår, sommar - sol och värme;)

Har haft en mysig fikastund med min goda väninna!

Sen blev det Kyckling & Pasta ;)

Grön Tagliatelle & Kycklingfilé

Stekte filén med lök, vitlök,paprika
Alpnaering Havsörtsalt
Peppar från kvarn
Chilipeppar
Thai sweet chili & soya
Lite maizenastärkelse!


Kanske hinner jag ta en kort promenad innan jobbet...bara för att få ljus en stund ;D
Ha en fin dag Alla! /Gizze

Kommentarer

  • Kristina säger:

    Hej!

    alla dina recept ser helt fantastiskt goda ut...vattnas i munnen! ha en toppen helg! kram

    2010-02-04 | 22:13:55
    Bloggadress: http://hurtankervi.blogg.se/

Kommentera inlägget här: