gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Tisdag och sugen på något gott...

Kategori: Allmänt

Kände redan igår kväll att jag måste ha något gott....

Så i morse gjorde jag en Rice Krispies Tårta ;D

Passar så bra när jag får fika besök i morgon och på torsdag!

Tårtan blir bara godare av att stå- men får "duga" idag också ;D

Där står den nu klar! Och Dagens Lunch- är Kycklinggrytan från igår- ska bara koka pasta till den idag!


Så nu blir det att ta en Promenad ;D Innan eftermiddag och kväll med barn och jobb!/Gizze

Kommentarer

  • Madeleine säger:

    Det låt som en spännande god tårta...



    Här har jag varit ute på en promenad, måste verkligen röra på mig för att bli av med tankar och få in lite positiv energi i kroppen igen...



    Här blir det varma smörgåsar i kväll för det var visst sonen sugen på..



    Hoppas verkligen att din huvudvärk ger sig snart tycker att du har haft lite för möe av den på sistone...Här kommer en stor kram för att skrämma bort detta otyg..

    KRAMELIKRAM!!!

    2010-01-19 | 16:44:27
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home
  • walla säger:

    Hej & godmorgon!



    Jag hade kunnat döda för en sån tårta nu. ge mig!!!!

    hm... idag får jag nog ta & baka nått :)

    2010-01-23 | 07:50:59
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: