gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Dagen efter.....

Kategori: Allmänt

Möhippan.....

Hoppas den blivande bruden är nöjd efter heldag & kväll med gänget ;D

Var en kul dag med spex i lagom tappning...

Lunch intogs på stan...



Sen mumsade vi bara lite ost & kex & annat gott....en del drycker intogs också ;D


........

därefter drog vi ut på stan igen.....blev lite mer dryck & dans...

Vet ej hur natten slutade för övriga ;D men jag vandrade hem & plockade undan... efter allt ;D och kramade kudden!

Nu ska jag ta en promenad & sen handla- sonen har önskat Lax idag! Ha en härlig söndag! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: