gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Hot hot hot

Kategori: Allmänt

Varmt, hett, kvavt...mulet , regn och åskat lite...

En rastlöshetens dag....köpt ny bok, läst ur "En komikers Uppväxt" och "Dyngkåt och hur helig som helst"

Nu blev det "Jag är 15 år och vill inte dö"

Idag, sen mat....vaknade sent , tog en promenad, sen har jag hängt tvätt & läst....bara varit lat ;D

Blev Fläskkotlett, Bulgur och Sallad

(Bulgurn fick sig en dos...Hackad tomat, purjo, Olivolja, Vitlök, Chili, Curry & Havsörtsalt...)



Ha en fin kväll i värmen ;D / Gizze

Kommentarer

  • Himmelohelvete säger:

    mmm nu vart jag hungrig...=)



    Hoppas allt är bra?=)

    2010-07-11 | 21:48:53
    Bloggadress: http://www.himmelohelvete.se
  • hELEN säger:

    Hi-hi,,,,nu läste jag galet i din rubrik,,,jag läste hot,,,,,inte hot=varmt,,,,trodde du blivit hotad,,,,tur det inte var så. :)

    2010-07-12 | 18:50:40

Kommentera inlägget här: