gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

En sallad till lunch bara...

Kategori: Allmänt

Solen skiner, jag har suttit på möte...blev snabblunch nu...bara en Tallrik med Sallad

Isberg, tomat, gurka, melon feta, prosciutto, coleslaw, rödlök & avocado....... ;D


Nu vill jag ut på en promenad...sen får vi se vad som blir...

Gjorde en snabb Pasta Sallad till sonen igår kväll...han skulle iväg med skolan och sova borta så de skulle ha käk med sig..han valde sallad & chorizokorv...& en massa gott förstås ;D

Får göra nåt gott att bjuda min goda vän på i morgon förmiddag...då hon kommer på fika!

Önskar er en fin dag i solen! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: