gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Spagetti & Köttfärssås

Kategori: Allmänt

Det blev det idag...ska göra några småportioner & frysa ner...kommer behövas ha lite snabbt framöver..



Blev så mätt så jag tror jag storknar....
Nu får det inte bli nåt förrän det är tårtdags ikväll ;)

Ha en fin dag i solen alla! / Gizze

Kommentarer

  • madeleine säger:

    Kärlek kan man ha till olika saker och glass är väldans gott..:)



    Här är det dags att bege sig till K-d, känns lite lustigt när man får tider vid 19 på kvällen..



    Tårta är ju ytterligare en sak man kan bli kär i..



    Stora kramen på dig vännen..

    2010-09-15 | 17:46:44
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home

Kommentera inlägget här: