gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Pasta med Ostsås

Kategori: Allmänt

Så var det lördag...sov till nio...skönt =)
Frukost vid tv soffan...
Fick fika besök!


Sen var jag iväg och fick mig kaffe och kramar...=)

Dagens snabba och enkla lunch: Pasta med Ostsås...& Sallad
Gjorde Ostsåsen med grädde och Vitlöksost..lite persilja, salt & peppar från kvarnen!


Gott var det....nu ska jag snart iväg för dagens tredje fika...kommer rulla fram hihi...
Men får bli en promenad dit...så har jag i alla fall gjort något nyttigt denna lördag=)
Ha en fin dag! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: