gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Kycklingfilé & Ris

Kategori: Allmänt

Sååååååååååååååååååå Halt ute....tog mig knappt till bilen..höll i mig i trappan för att våga göra små försök att komma iväg...kanade åt alla håll med bilen innan jag var nere på vägen- så nu har jag hämtat sand och sandat här hemma!

Plockat bort Julen idag! Känns skönt när allt är borta...(men jag älskar julen)
Tog mig en tur till en vän, tog med tårtbit till oss!
Sen var det lunchfix!

Idag: Kycklingfilé, Ris Sås  Morötter & Sallad


Igår åt vi bara rester....och Gizzetårta & Kakor förstås ;-D



Snabeldraken har gjort ett varv..trasan likaså..tvätten hängd....mer i maskinen...det tar aldrig slut- men nu tar jag en paus och åker och får mig kaffe hos god vän!
Ha en fin måndag alla! / Gizze

Kommentarer

  • Madeleine säger:

    Usch nu är det att bra halkigt utanför dörren så man får gå riktigt försiktigt för att inte slå sig halvt fördärrvad..



    Här är det lugnt fast jag har då problem med min blogg men hoppas att få ordning på det snart annars så är det nog dags för en ny adress..



    kramelikram på dig vännen.

    2011-01-10 | 22:48:09
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home

Kommentera inlägget här: