gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Amerikanska Pannkakor...

Kategori: Allmänt

Amerikanska Pannkakor Bacon Lönnsirap Juice & Stor Kaffe blev starten för mig idag! Älskar det...fast visst vore det trevligt om man haft sällskap :)
Inte ens sonen hemma...men jo sån frukost ville jag ha :)


Förberett lite för kvällen! Kött i marinad..och Tzatziki klar i kylen! Får trevligt besök!

Tagit mig en promenad....köpt vin och lite annat !

Ska göra lite Baguetter tror jag...eller om det blir Focaccia...vi får väl se...

Ska nog tigga mig lite kaffe nu innan det är dags att greja vidare

Önskar er alla en härlig lördag! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: