gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Sommar!

Kategori: Allmänt

Var en helt underbar dag igår..26grader och Sol :)

Fikade hos min goa vän! Fick så god Lemoncurd Cheesecake & gott Kaffe...och en trevlig pratstund :)

Alltid lika trevligt!

Hemmavid efter en kort promenad åt jag resterna av den Krämiga Pastan med Kassler...Gjorde en Pizzasallad till!


Satt i solen ...var och Badade! Årets första dopp alltså...så varmt & skönt!
Skulle ta upp Bullar och insåg att jag inte hade en enda påse kvar...så det blev att Baka Bullar i kvälls värmen :)

Inte vackra, men ack så goa :) Snabbt skulle det gå...

Nu har vi ätit frukost och jag ska köra ett varv med dammsugaren innan det blir för varmt..klockan 06 visade termometern 17 grader så det lär bli en Varm dag!

Ha det bäst! / Gizze

Kommentarer

  • 4-barnsmorsan från himmelohelvete säger:

    mmm smarrigt det såg ut!



    Ja visst är det skönt med pool, jag föredrar dock stranden MEN inte ensam med 4 barn..så då är ju pool perfekt!=)



    ha en bra dag=)



    kram

    2011-06-29 | 08:46:05
    Bloggadress: http://www.himmelohelvete.com
  • yasmine modell mamma och fru säger:

    klart vi kan åka till stranden och gotta oss.

    Jag är vit som snö jag så det behövs.

    krams så hörs vi imorgon

    2011-06-29 | 20:05:32
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/
  • Balida - Musikblogg säger:

    Åh va gott med cheesecake!

    2011-06-29 | 21:44:15
    Bloggadress: http://balida.blogg.se/
  • walla säger:

    DREGGEL!!!



    hemlis: nu var det min tur, det jag berättade om och jag har paniken i brallan!!!

    2011-06-30 | 08:43:24

Kommentera inlägget här: