gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Barnfyllda dagar och myskvällar

Kategori: Allmänt

I måndags var här inga barn...Tisdag var det Fortbildningsdag med Föreläsning...Vi var på hotellet och åt..blev ingen bild..åt Fläsk & Bruna Bönor...Salladen hoppade jag..tog lite på tallriken, men den var brun i kanterna...usch =(

Igår mumsade vi Fläskfilé & Potatisgratäng till lunch! Paprika & Gurka med Vitlöksdipp till!



Skönt ute är det så vi har varit mycket ute...

Igår kväll fick vi besök! Det blev Filmkväll med Pizza- Chips & Dipp =)
Så mysigt =)


Idag blev det Pannkakor med Hallon =)


Ute hela eftermiddagen...

Ikväll blev det Grillat ute! Hamburgare med Bröd! Gott & alla va nöjda och glada!


Slängde ihop ett Grovt Bikarbonats Bröd vid lunch...Ska ta en bit av det till mitt kvälls thé!


Ha en fin kväll! I morgon är det fredag igen =)  / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: