gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Julskinksmackor.....

Kategori: Allmänt

Så var det fredag igen...Skönt!
Inget planerat heller...även om jag tänkt på både det ena och det andra, men ska ta det som det kommer!

Veckan har varit bra....lekt ute lekt inne fått mig promenader...kaffat lite...

Igår kväll hade jag besök av god vän...vi hade Filmkväll! Mysigt!


Idag har jag haft besök både för och eftermiddag :) Kul med trevlig människor och goa barn!

Och jag har ätit kaffebröd igen- efter fyra veckor....hmmm...måste ju trappa upp inför julens gotter!

Ikväll blev det första Julskinks mackorna! På Tekakor...nu är jag på väg ner i fördärvet haha...Köpte Julskinka i charken! Mums...men längtar förstås efter första mackan av den egna ljumma julskinkan :) Men det blir om en dryg månad det...


Nu har jag skickat sonen och en kompis att köpa smågodis till mig hihi...var länge sen..nu ska det mumsas :)
Lär kännas sött minsann :)

Ha en fin fin fredags kväll! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: