gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Så var tisdagen avklarad också....

Kategori: Allmänt

Igår blev inget blogginlägg...mina barn var lediga och jag kände mig hängig så jag tog fikadag med goda vänner....och resterande av dagen var det soffan som gällde...Tog mig en tallrik med Fil och Hallon & Blåbär + Pumpakärnor och Krossat linfrö..så gott =)


Sonen och jag åt Falukorv Stekt Ägg & Råstekt Potatis...med rödbetor- gott!



Idag har det varit barn här hela dagen! Vädret har ju inte varit direkt kul, men vi var ute i blåst och regn...var skönt att få luft i alla fall...och skönt när man kommer in efter =)

Idag Fiskbullar Potatis och lite grönt...ingen supermat, men barnen är nöjda =)


Nu har jag fått mig en promenad...letar kläder för kalas..men tycker inte jag hittar nåt =(
Har kört en tur med dammsugaren....brasan är tänd och snart tar jag soffläge...ska bara göra en Play Doh deg först!

I morgon kommer den....Tvättmaskinen...som jag längtar...kan säga att det är välbehövligt att få tvätta nu =)

Ha en finfin tisdags kväll.....Gizze

Kommentarer

  • walla säger:

    jag hinner ingenting!!!!! :(((( jag ska åxå börja med en sån frukost. Duktig du är!

    2011-10-18 | 23:20:28
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: