gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

T.r.ö.t.t

Kategori: Allmänt

Nu är krafterna slut....satt upp staket själv ikväll.....
Kvinnor kan heter det ju..... :-) Så vem behöver en man?

Dagen har varit bra,, ute & inne lek...blev en "Spring & Lekpromenad" och en tur till lekparken!

Lunch idag: Prinskorv-Bacon- Stekt Ägg & Klyftpotatis....Vitlökssås & Grönsaker att dippa ;-)


Soffhäng...../ Gizze

Ps För er som orkat läsa ända hit kan ja säga att det var snabbstängsel....inte snyggt men ändamålsenligt ;)

Kommentarer

  • Milla säger:

    Hej och tack för kommentaren på min blogg. Vad härligt med en matblogg, precis vad jag behöver som har lite dålig fantasi på den fronten just nu. Jag ska testa tårtan. Det jag hört är att det är lätt att misslyckas med smörkrämen. Har du några tips? Skulle gärna garnera med annat än mandel, vad tror du, riven choklad, jordgubbar ... Vad kan passa?



    Ha en fin dag

    Kram Milla

    2012-04-19 | 09:12:04
    Bloggadress: http://familjenellison.blogg.se/

Kommentera inlägget här: