gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Snön den yr....

Kategori: Allmänt

 
Vaknade upp till ett Vinterland......
Frukost vid tv och sen iväg till min goa vän på fika!
 
Blev snabbt hem för elektrikern kom! Så nu har jag Ljus igen! Härligt!
 
Lunch blev flingor & fil..hmm...Sonen hade med Lasagne som fanns i frysen då han blev utringd på jobb idag...
Så jag orka inte göra nån mat till mig.....
 
Bakat 2 sorters småkakor...Kanel & Havrekakor & Drömmar

 
Och 12st Brödkakor på julöl & Brödkryddor....

 
 
Ryggen var inte glad i morse, och inte är den gladare nu...men nu får dammsugarn ta en minitur igen....Sen blir det soffan..brasan är tänd sen en timme tillbaks, så skönt!
 
Ikväll blir det Nachos! / Gizze

Kommentarer

  • Malin säger:

    Godnatt, nu drömmer jag om kakor istället :)

    Svar: Hahaha...Bra d ;-D
    gizzez.blogg.se

    2012-12-05 | 23:02:48
    Bloggadress: http://MalinWall.wordpress.com

Kommentera inlägget här: