gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

När sonen får välja..

Kategori: Allmänt

Idag fick jag tidigt kaffebesök...trevligt som alltid :)
Lunch idag...Potatisbullar & Bacon...



Fått mig en promenad...
Diskat Champagneglas till studentfirandet...
Köpt en grästrimmer...sonen trimmat :)
Varit iväg med BILEN...som Inte vill va med :( Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Åt Glass & Jordgubbar ute i solen... (Vanilj med krossad choklad = god, men Sandwich var för söt, så den åt jag inte)
Ikväll..Nachos...ja så blir det när sonen får välja...inte direkt matlagning idag alltså...
Nu tv soffan..Tjing   / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: