gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Sista dagen...

Kategori: Allmänt

Vi fick mysigt besök av mina guldkorn och goa mamman!
Fika ute och lek både ute och inne!
 
Lunch : Fläskpannkaka! 
 
Lek ute i solen och fika med mitt goa dagbarn och goa mamman och pappan ...sista dagen :(
Tack för den här tiden..ni har verkligen en guldklimp!
Gjorde en Marabou Mjölkchokladkaka....
 
Fick superfin Köttfärs från Grön Ko av goa mamman...tack snälla..Blev supergo köttfärsbiff ikväll!
 
Saknar sonen som dragit till kusten...
 
Ha en fin kväll / Gizze

Kommentarer

  • yasmine modell mamma och fru säger:

    glad midsommar till er också.
    så gott det såg ut.
    vi ska iväg o duka långbord och grilla med massa vänner, hur ska du fira?
    kram

    2012-06-22 | 12:37:38
    Bloggadress: http://www.yasmingill.blogg.se
  • Helen säger:

    Neeeeeej,,,, har du fått sluta som dagmamma nu då??? Trodde du skulle va kvar över sommaren ju ,,,, Meeeen,,, jag vill ju att Sid ska få va hos dig ju :( Kram

    2012-06-22 | 17:52:32
  • yasmine modell mamma och fru säger:

    mysigt det.
    vi hade en kanon dag så hemma nu full med gräsfläckar hehe.
    ha en fin kväll

    2012-06-22 | 22:19:32
    Bloggadress: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här: