gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Söndagsfix

Kategori: Allmänt

Tog det lugnt i morse, frukost vid tv:n !
Trasan har fått gjort sitt, och dammsugaren en tur också...ingen värre städning men lite bättre :)
Handlat det jag kan handla till Studenten!
Lunch idag: Krämig Kycklingsallad!

Stekt Kycklingfilé med Pasta & Avocado, Creme Fraiche med Curry & Vitlökskrydda från Alpnaering!
Åt den ljummen!  Toppen att ha med till stranden..om det blir någon sommarvärme igen :)
Sen tog jag en promenad...
Och en kopp kaffe ute på gården!
Sonen har trimmat klart och nu ska bara gräset klippas en gång till innan helgen..(håll tummarna att gräsklipparen vill vara med!)

Soffläge! / Gizze

Kommentarer

  • Madame Hoffa säger:

    Gud så mysigt du verkar ha det :)

    2012-06-11 | 09:46:49
    Bloggadress: http://madamehoffa.se

Kommentera inlägget här: