gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Freeeeeeeeeedag

Kategori: Allmänt

Solen skiner....på min lediga dag- det gillas.....

Gillar dock inte min kropp...men den har fått sig en promenad och nu ska den få ännu en i solens sken i andra skor!

Lunch idag...Het Morotssoppa med Curry & Vitlök...och mina älskade Vitlöksmarinerade Haricoverts :)

Får ju passa på när det bara är jag som ska äta :)
Sonen är med goa vänner på Leklandet....så de äter ute...

Vad jag ska äta ikväll..vet bara jag...det får ni se i morgon :)

Nej nu ut i solen!

Ha en fin fredag! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: