gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Nudlar & Wokgrönsaker

Kategori: Allmänt

Härlig dag ....solen skiner...ingen jättevärme, men skönt har det varit!

Fått mig två ordentliga promenader...

Sonen skulle äta pizza och jag blev sugen på linssoppa..men hade inga linser, så det fick bli lite Nudlar med Wokgrönsaker :)

Har gjort egen Gnocchi (Pasta med Potatis) med Tomatsås som vi ska äta i morgon, den blev supergod ;-)


Mer bilder i morgon...vitlök, basilika, olivolja, tomat...yummie ;-)

Nu sitter jag i soffan och hoppas på att hitta något att kolla på på tv....

Ha en fin kväll! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: