gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Spenatpannkaka

Kategori: Allmänt

Fick fikabesök igår av dagmamma och barn! Lite inskolning av barn :)
Mysigt!


Lunchade ensam.....slarv.....


Fick mysgit besök på eftermiddan som piggade upp mig :)

Sen var det soffläge med Varm Kakao ur koppen från jag var liten (Smakar alltid bäst) & Mackor!

Lite godis blev det också :)


Kollade på två filmer...och slocknade sen gott!

Seg i morse..mackor och stormugg kaffe vid tv:n...löste Melodikrysset...
Gjorde mig i ordning och tog en tur till Erikshjälpen! Hittade ett nattduksbord, att ha som spis till barnen :)

Lunch idag:

Spenatpannkakor..creme fraiche, röd lök & rom...lite Ruccola..Gott!


Ska försöka få mig en promenad, blir ingen långtur men för att få lite luft :)

Hoppas ni har en fin lördag! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: