gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Lax Hemlagat Mos

Kategori: Allmänt

Var uppe i tid idag! Var iväg på behandling till bästa Kuijpers! Snart hoppas jag ryggen är bra!
 
Fick mig en promenad....kortare än vanligt, men alltid något!
 
Sen var det dags för lunch..Idag: Lax, Hemlagat Gôtt Mos , Grön Sparris & Smörstekta Körsbärstomater!
Gott....
 
Fick ett kort besök :)
 
Har faktiskt dammsugit idag...bara ett rum kvar,, tar lite i taget :)
 
Får trevligt besök ikväll, det ser jag fram emot!
 
Hoppas ni har en fin måndag! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: