gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Kockarnas Kamp

Kategori: Allmänt

Fick mig två promenader idag..båda i regn...
 
Städade några skåp ! Skönt!
 
Tänkte göra nåt mumsigt, men sonen ville bara ha Sallad...
Så Grönsallad..med go dressing, ost och rostad macka med skinka fick det bli...
 
Nu Kockarnas kamp :)
 
Ha en fin kväll! / Gizze

Kommentarer

  • Madame hoffa-En roligare mammablogg säger:

    Inga fel med det, ser ju riktigt gott ut :)

    2012-09-27 | 21:58:47
    Bloggadress: http://madamehoffa.se
  • Walla säger:

    Det regnar ute :) Jag har lagt mig och öppnat fönstret, mysigt. Ikväll åt jag åxå mackor med te. Snacka om höstkänsla. 🍂🍃🍁

    Blev sjukt sugen på kycklingwraps i morgon! Ska lätt göra det! Guuud va gott. Kram å godnatt

    2012-09-27 | 23:31:40
    Bloggadress: http://MalinWall.wordpress.com

Kommentera inlägget här: