gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Sesam & Cornflakespanerad Torsk

Kategori: Allmänt

Började dagen vid tv:n med kaffe och sen blev det en drink på Blåbär- Hallon- Blodapelsin & Citron...
 
Tog mig en ordentlig promenad...
Sen åkte vi och fick oss kaffe hos guldkornen...jag hade med Gizzebullar och Gizzez Chokladtosca med Ganache :)
 
Fixade lunch...Sesam & Cornflakespanerad Torsk! Broccoli, Potatis Kall sås & Sallad :)

Gott!
 
Sen blev det en promenad igen...
Kaffe och morot...
 
Nu blåste det upp ordentligt....snöblandat som virvlar runt.....hoppas mer på regn, så det tar den sista snön!
Hoppas ni har en skön söndag..../ Gizze

Kommentarer

  • Mitha säger:

    Tur att snöinga gav sig fort :p
    Du har så härliga bilder här inne hela tiden....blir hungrig fast man precis ätit haha

    ha en fin kväll
    kram

    Svar: Jaa vilken tur...orkar inte med nåt skitväder :)Ha en fin kväll du! Kram
    gizzez.blogg.se

    2013-04-07 | 18:17:48
    Bloggadress: http://kaosmorsan.se

Kommentera inlägget här: