gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Äntligen lite regn...

Kategori: Allmänt

...men det kunde ju få bli en störtskur...och nån smäll...så det lättar lite ute...
Morgonens drink: Färska Hallon, Banan, Apelsin & Citron :)
 
Tog mig en promenad..innan möte...
Handlat....nu är kylarna fyllda :)
Fixat lite..
Nu ätit snabblunch...Ägg & Sill...
 
Isberg & Paprika som efterrätt :)
 
Får nog bli en promenad i regnet....men först ska dammsugaren fram...och moppen ...../ Gizze

Kommentarer

  • Carin säger:

    Hej Gizze// I dessa varma tider, lovordar jag mina "drinkar" ibland är det bara jobbigt att tugga. Tycker mat smakar bäst sen kväll när värmen lagt sig. Idag har det regnat här i Kristianstad, men inte mycket friskare i luften för det// Hej hej från Carin

    Svar: Hej Carin!Så sant! Förstår nu varför de alltid äter sent runt medelhavet :)
    Här regnar det för fullt..nyss inkommen efter en timmes promenad...i regnet...kroppen värker så jag vara bara tvungen...Hoppas det rensar lite iaf!
    Ha en fin kväll :) Gizze
    gizzez.blogg.se

    2013-08-08 | 17:47:36

Kommentera inlägget här: