gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Lunchat- Letat stövlar- Kaffat- tänt en brasa

Kategori: Allmänt

Lunchade Fläskfilé & Ris från igår och tog lite grönsaker till: 
Zucchini-Sugar Snaps- Morot & Paprika Gott!
Hälften av riset blev kvar...blev så mätt!
Bara Rapsolja, salt & peppar på grönsakerna...
 
Tog en tur till Åmål..fick mig kaffe där...hade med en bit bröd..hoppas det ska gillas, jag blev nöjd med det :)
 
Letat runt efter stövlar..men hittar inga... :(
Köpt dvd skivor till datorn...ska fixas lite...hoppas jag klarar det :)
Dammsugaren kom allt fram en tur...och nu körs en maskin igen...har huvudvärk de luxe....gillas inte...nu blir det lugnt! 
// Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: