gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Det blev en dag på stranden....

Kategori: Allmänt

Nja inte en hel...en eftermiddagstur.....
Började dagen med Drink på Blåbär, Hallon, Banan, Apelsin & Citron!
Tog mig en promenad....
Gick till min goda vän och fick mig kaffe och trevlig pratstund....
Sonen hade gjort sig Pastasallad..
Så jag åt bara 4 köttbuillar och en potatis som var kvar från lördagen..
 
Gräddade två Surdegsbröd :) 
 
(Mums med smör på stranden till kaffet)
 
Åkte och badade, solade och hade det gott i värmen :)
Hemma igen så tog jag mig en promenad igen (gick riktigt bra med höfter och rygg)
Tände grillen...Grillade hel Fläskfilé..gjorde en supergo Bea i mixern...Sallad & lite Färskpotatis i ugn...
Gott värre! Så mätt :)
 
Nu ska disken bort..sen ska jag läsa bloggar och kolla om det finns nåt på dumburken :)  / Gizze   

 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: