gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Kycklingwraps

Kategori: Allmänt

Mumsade Jordgubbar i eftermiddag...
Åkte och köpte mig en solsäng...så där låg jag...
Får ju resa mig ofta så inte kroppen brakar ihop ;)
Tortillawraps med Hot Kyckling :) Mycke sallad och vitlökssås :) 
Så gott....känner bara att jag inte mår bra av det vita brödet, men ibland får man synda...
Nu får det bli soffläge resten av kvällen...har precis ställt in deg för jäsning över natten..i morgon blir det frallor :) 
 
Såg vädret nu...hoppas hoppas de har rätt...ser ut att bli sol och 25 grader på Midsommarafton...man kan ju alltid hoppas! / Gizze
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: