gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Guldkorn Våfflor Glasögon

Kategori: Allmänt

Guldkornen är så mysiga och självgående!
De har önskat Våfflor så det fick det bli :)
 
När de hade åkt hem tog jag mig en andra promenad och hämtade mina nya Glasögon som kommit!
Fått i mig en morot...satt mig i soffan...snart Farmen...får bli en kopp thé och en surdegsmacka! / Gizze

Kommentarer

  • Madame hoffa-En roligare mammablogg säger:

    Myspys :)

    Hoppas du blev nöjd med glasögonen :)
    Kram

    Svar: Ja det var så mysigt! Men de trodde de skulle stanna två nätter (fast det bara va några timmar) så de fråga efter gröt direkt hihi, sen lekte vi och hade mysigt! Jo jag blev nöjd..bara inte nöjd med mig själv, men med lite spackel kanske man kan visa sig bland folk :)
    gizzez.blogg.se

    2013-03-07 | 21:20:58
    Bloggadress: http://madamehoffa.se

Kommentera inlägget här: