gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Kyckling & Sallad

Kategori: Allmänt

Fick mig allt en timmes promenad i kylan...Blåste iskallt..usch...Vill ha vår.nu
 
Tvättat tre maskiner och hängt, fikade med sonen..
Tog en halvtimmes promenad igen..
 
Köpte en Grillad Kyckling (händer inte ofta) så ikväll har vi ätit kyckling och sallad-  pasta, paprika, tomat, majs,  avocado & oliver :) Då har sonen matlåda i morgon också :)
 
Fryser, så det får bli en brasa och en kopp thé!
Idag Halv åtta hos mig, Familjen annorlunda & Dicte...är ju Jenny Strömstedt också ska inte lägga mig för tidigt för i natt vill jag få sova!   / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: