gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Nybakt

Kategori: Allmänt

Kunde inte somna igår...klockan blev halv tre...
Nacken tar kål på mig idag...så typsikt, när jag hade en så bra dag igår då jag kände mig så pigg...
 
Började dagen med kaffe och panodil..och en drink på Blodapelsin, Citron och Avocado
 
Rundrev och gräddade brödet...
 
9 Frallor och 1 stort bröd :)
 
Spritsade grädden på Kladdkakan...tror den ska smaka :)
 
Fått undan disken...ska packa in allt i bilen...dra iväg....trött som attan....men får snart kaffe igen :)
 
/ Gizze

Kommentarer

  • Malinpalin säger:

    Vilken fin tårta!!! Jättefin! Den vill jag ha :)

    Svar: Tack visst var den...Den va himla go också :)
    gizzez.blogg.se

    2013-03-09 | 19:38:15

Kommentera inlägget här: