gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Påsken...

Kategori: Allmänt

Här har det bubblats och ätits god mat...tur man kommer ut på promenad i alla fall...
Haft mor här två nätter och min kusin en natt! Idag fick jag besök av mina goa barndomsvänner! Alltid lika kul :)
Skönt ute...sol och 6 grader....mer sånt :)
 
 
 
 
 
Ja ni ser vilket ätande här varit....åt t om frukost, då jag hade två nattgäster :)
Gjorde en RäkPaj till lunchen idag...men orkade inte äta av den då jag åt så mycket annat så det blir Paj  (och annat plock ikväll)
 
 
Nu ska jag läsa bloggar och ta mig lite mat...sen vara kärring och spela Bingolotto :)  / Gizze
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: