gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Äntligen fredag

Kategori: Allmänt

Kaffe...och drink på Blåbär, Bananer Apelsiner & Citron kickade igång dagen (Bild försvann...men ni vet ju hur mina drinkar ser ut)
Tog en ordentlig promenad...var träningssugen, men bestämde mig för att det får räcka med de fyra dagarna jag tränat denna vecka :)
Tog mig kaffe och körde ett varv med dammsugaren! ( Kan det kallas veckostäd hahaha)
Gjorde lite lunch! Idag Lax potatis och sås till sonen...grönsaker och sås till mig :) 
(Körde iväg mat till honom då jag inte hann göra matlåda igår...snäll jag är, och fisk ska ju vara nylagad)
 
Ska greja lite..sen ta en promenad igen..ikväll är det fredagsmys :) 
Önskar er en finfin fredag! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: