gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Gnocchi a la Gizze

Kategori: Allmänt

Dagen började ganska bra...
Citronvatten , Surdegsmacka & en mugg Java!
Regnet vräkte ner så sonen körde mig till kursen..
Tycker det har varit postitivt att vara där...
Men idag blev jag nedtryckt i skorna...och det är inte vad jag behöver när jag tycker att jag är på väg upp.
Så vi får väl se om jag fortsätter eller ej.
Många tårar blev det...tog alla de krafter jag hade..
 
När jag kom hem gjorde jag Gnocchi i tomatsås & Sallad!
Gnocchi är potatispasta för de som ej visste det...
 
 Smakade bra...nu har vi lunch i morgon också!
 
Nu ska jag ta min onda kropp och huvudvärk och gå ut i regnet och rensa hjärnan. / Gizze
 

Kommentarer

  • Carin säger:

    Hej Gizze// Ser gott ut som vanligt! Ja det är inget kul att bli "nedtryckt" Konstigt, men det finns alltid folk som förpestar och gör sig märkvärdiga......Carin

    Svar: Tack, ja det smakade bra :) Nej verkligen inte..jag är fortfarande helt slut...får tänka över om jag ska fortsätta.
    Ja märkvärdig var ordet, det värsta är att personen i fråga snart blir min granne....
    Så jag vet varken ut eller in..../ Gizze
    gizzez.blogg.se

    2013-10-10 | 20:43:10
  • Carin säger:

    Oj!

    Svar: Precis..
    gizzez.blogg.se

    2013-10-10 | 20:53:00

Kommentera inlägget här: