gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

firat far

Kategori: Allmänt

Blev lite Grova Surdegsfrallor...
Gott att ha...tur jag inte bakade mer...för frysen är full..fick ju hem fin fisk igår också :)
 
Barnen lekte och vi myste...körde hem dem och åkte och firade min pappa! Fick god mat :)
Både fläskfilégryta & lax, blomkål morot och potatis...salladen kom inte med på bild...
Trevligt att träffa allihop :)
 
Nu har jag kört dammsugarn ett varv...har huvudvärk...får snart bli en promenad... :)
 
Önskar er en fin kväll!   / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: