gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Grillat så gott!

Kategori: Allmänt

Efter en biltur..tog vi lite yatzy innan det var dags att tända grillen igen :)
 
Fläskytterfilé på Spett  ( Marinerad på Sambal, Thaisweetchili, Soya Chilipeppar & Svartpeppar) ,  Grillade Grönsaker, Gizzez Bea & Ugnsstekt  (redan kokt) Färskpotatis med olivolja, Timjan, Salt & Peppar ;)
 
Såå gott!
Grilla kan han min älskling minsann...
 
Senare på kvällen kom sonen hem efter några dagars Midsommarfirande i Dalarna! Skönt att ha honom hemma igen :)
 
Nu sitter jag med morgonens kaffe...strax dags för drink....de andra sover fortfarande...
Hoppas på lite sol och värme, men det ser inte så lovande ut för dagen....Vill ju ha Sommar & Sol någon månad till!
Fin söndag önskar jag er !  / Gizze
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: